21. november 2012

Ophæng DIY


Kan snildt se flere af disse komme til hen over december måned! De er ret så hyggelige og simple at lave..
 Trin 1: Find materialerne frem. Den hæklede coaster, kan man selv lave. Men hvis du, som mig, ikke liiige kan over skue den proces, så har genbrugen måske nogen. Alternativt kan man bruge stof eller fint papir.
 # Materialer: Filt, hæklet coaster el.l., palietter, 3 slags broderitråd, saks, nål og neonbånd til ophæng

Trin 2: Klip en cirkel af filten som er lidt mindre end coasteren. Tegn let motivet som skal broderes på, og find  frem til en ca. placering af palietterne

Trin 3: frem med nålen og igang med at brodere. Jeg har valgt at dele broderitråden, så der anvendes tre tråde

Trin 4: På med palietter og broderiet er færdig 

Trin 5: Sy stroppen på coasteren, men sørg for du ikke kommer igennem på bagsiden, så bliver den pænere. Derefter broderes filten på coasteren med 1 tråd broderitråd, igen syr man ikke helt igennem coasteren.
TA-DAAAAA færdig.

Håber I kan bruge den -og glædelig snart-december!

34 kommentarer:

  1. Sød, sød idé! Den vil jeg afprøve en kold vinteraften, når børnene er puttet:-) Tak for inspiration...

    SvarSlet
    Svar
    1. God fornøjelse! Tror helt sikkert også jeg skal lave nogle om aftenen foran fjern'eren

      Slet
  2. Fint og dejlig alternativt julestads:) Vi var i kontakt for en rum tid siden om dit børnesengesæt med de dejlige elefanter på blå baggrund. Et eller andet er gået i udu i vores kontakt.....jeg vil stadig meget, meget gerne købe dit fine sæt...eller måske bytte med noget på mine dba-annoncer (Se gerne min bruger profil: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-2152564/# :) )
    Håber at høre fra dig...Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marlene, jeg har sendt dig en mail.. Undrede mig godt over ikke at have hørt fra dig, men tænkte du nok havde fortrudt. Desværre vælger nogen jo ikke at svare, når de fortryder, så derfor gjorde jeg ikke mere ud af det.. Dejligt du skriver herinde, så prøver vi igen :0)

      Slet
    2. Hej igen...åh hvor dejligt, at alt ikke går i stå...kan ikke finde din "gsamle" mail, men det er vel også ret lige meget, når vi blot kan finde en måde at handle på:)Glæder mig til at få mail fra dig. Dejligt:)
      Hilsen Marlene

      Slet
  3. Sikke en god og sød idé! Det må jeg også prøve :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin! Rigtig retro agtig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker.. Tænker en farverig jul må være på sin plads i år!

      Slet
  5. nææ hvor er den dog flot :)

    SvarSlet
  6. Så fin den er. Jeg vil også have masser af farver denne jul!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg stemmer også på farver!!

      Slet
  7. Det skal du snart komme til ;0)

    SvarSlet
  8. 1000 tak for de fine indlæg. Det er jeg virkelig glad for! Og dejligt pakken kom godt frem :0)

    SvarSlet
  9. Hej Barbara
    Åh, jeg har savlet over dine coasters SÅ længe. Og jeg har ledt med lys og lygte efter en opskrift på dem, men er bare umuligt at finde... Må jeg låne dit billede og selvfølgelig linke til dig og efterspørge en hækleopskrift på coasterne?
    Jeg har forresten lavet et ophæng med en mindre doily - superfin ide!
    Kh Eva

    SvarSlet
  10. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet
  11. obat ambeien wasirr herbal manjur dari De Nature yang paling manjur untuk mengobati wasir atau ambeien

    SvarSlet